باربیکیو

بهترین باربیکیو برای آلاچیق

باربیکیو برای آلاچیق

طراحی آلاچیق برای باربیکیو

آشپزی کردن در فضای باز  مخصوصا در روز های تعطیل در کنار خانواده و دوستان بسیار جذاب است. زیرا علاوه بر آشپزی کردن، در فضای باز کار می کنید و هوای تازه تنفس می کنید. فضاهای باز زیادی می تواند برای آشپزی کردن با باربیکیو مناسب باشد؛ مانند حیاط، پشت بام و یا هر فضای سرباز دیگری که بتوان در آنجا آشپزی کرد. اما باید توجه داشت که نمی توان در هر قسمتی از این مکان ها آشپزی کرد. اگر شما از آلاچیق برای باربیکیو در فضاهای باز استفاده کنید به شما می تواند کمک زیادی کند. در ادامه ما میخواهیم دلایل مناسب بودن فضای آلاچیق برای آشپزی را برای شما بگوییم.

آلاچیق برای باربیکیو

طراحی آلاچیق برای باربیکیو

دلایل مناسب بودن آلاچیق برای آشپزی

اگر میخواهید بدانید چرا می گوییم آلاچیق برای باربیکیو و آشپزی مناسب است، دلایل زیادی برای این سخنمان وجود دارد. این دلایل عبارت اند از:

  • سربسته بودن آلاچیق که برای مواقع بارانی بسیار مناسب است.
  • می توان با طراحی صندلی در آلاچیق، فضای آشپزی را آسان تر کنید.
  • چون سطح آلاچیق صاف است برای باربیکیو هایی که پایه آنها چرخ دارد، جا به جایی آن ها آسان تر است.
  • اگر قصد استفاده از باربیکیو برقی را دارید سیم کشی در زیر سقف می توانید خیال راحت تری داشته باشید که آب به پریز برق نمی رسد.
  • اگر سطح حیاط شما فضای سرسبز باشد، پایه باربیکیو می تواند به چمن ها آسیب برساند ولی سطح سنگی برای باربیکیو مناسب تر است.

این دلایل می تواند شما را وادار کند که اگر قصد خرید باربیکیو را دارید که در فضای باز محل خود قرار دهید، یک آلاچیق هم طراحی کنید.

باربیکیو های مناسب آلاچیق

اگر می خواهید بدانید که کدام باربیکیوها مناسب آلاچیق هستند، در ابتدا باید انواع آن ها را بدانید. باربیکیو ذغالی، گازی و برقی از انواع این باربیکیوها می باشد. هر کدام از این باربیکیو ها معایب و مزایا مختلفی دارد که می تواند برای شما مناسب باشد. در ادامه مزایا و معایب استفاده از مدل های باربیکیو برای آلاچیق را برای شما بازگو کرده ایم.

مزایا و معایب مدل ذغالی برای آلاچیق

باربیکیو ذغالی به علت آنکه برای راه اندازی آن نیاز به پریز برق و کپسول گاز نیست، مناسب است. زیرا برای راه اندازی این باربیکیو فقط به ذغال نیاز است. همچنان یک مزیت باربیکیو ذغالی که در هرجا دارد این است که طعم اصلی غذا را حفظ می کند و مزه خوبی به غذا می بخشد.

اما یک عیبی که می تواند برای آلاچیق ها مناسب باشد، این است که دود زیادی تولید می کند. این دود می تواند دردساز باشد. زیرا سقف آلاچیق را کثیف می کند و پاک کردن آن می تواند دشوار باشد.

باربیکیو برای آلاچیق

باربیکیو ذغالی برای آلاچیق

مزایا و معایب مدل گازی برای آلاچیق

باربیکیوهای گازی یک مزیتی که دارد این است که دود بسیار کمی تولید می کند. این گونه شما می توانید با خیال راحت آشپزی کنید و آلودگی بسیار کمی تولید می کند.

اما یک عیب بزرگ باربیکیو گازی برای آلاچیق این است که برای راه اندازی آن نیاز به یک کپسول گاز و یا شیر گاز شهری دارید. این می تواند برای بعضی از افراد دردسر ساز باشد و نتوانند یکی از این دو مورد را برای باربیکیو آماده کنند.

مزایا و معایب مدل برقی برای آلاچیق

یک خوبی که باربیکیوهای برقی دارند این است که می توان در کوچک ترین آلاچیق ها هم استفاده شود. زیرا اندازه این باربیکیوها نسبت به باقی باربیکیوها مقداری کوچک تر است.

اما یک عیب بزرگ باربیکیوهای برقی، نیاز به پریز برق است. از آنجایی که آلاچیق در فضای باز قرار می گیرد، در این فضاهای باز به سختی پریز برق گیر می آید. احتمالا شما باید خودتان کابل کشی کنید. این کابل کشی می تواند هزینه جدایی برای شما رقم بزند. همچنین کابل کشی در فضای باز ایمن نیست.

خرید مدل های مختلف باربیکیو

اکنون که شما مزیت ها و عیب های انواع باربیکیو برای آلاچیق را شناخته اید، می توانید باربیکیو مناسب خود را خریداری کنید. شما می توانید از سایت هانیستا انواع باربیکیو ذغالی و گازی را مشاهده کنید. سپس هر کدام از مدل های باربیکیو که مناسب شما می باشد را می توانید بخرید. لازم به ذکر است که محصولات هانیستا ضد زنگ می باشد و اگر در فضا بیرون بمانند، زنگ نمی زنند. شما می توانید این محصولات را با بهترین قیمت ها خریداری کنید.

جمع بندی

آشپزی در فضای باز می تواند بسیار جذاب باشد. اگر شما در آلاچیق آشپزی کنید، می توانید یک آشپزی فوق العاده را تجربه کنید. اما برای آشپزی در آلاچیق به یک وسیله پخت و پز نیاز دارید. بهترین وسیله برای این کار باربیکیو است. انواع باربیکیو برای آلاچیق می تواند مناسب باشد که شما می توانید این وسیله را از فروشگاه ما تهیه کنید.

سوالات متداول

  1. چرا باربیکیو برای آلاچیق، برای آشپزی در فضای باز مناسب تر است؟
    زیرا وسیله ای است که آشپزی با آن آسان، لذت بخش تر و بهتر نسبت به دیگر وسایل پخت و پز می باشد.
  2. چرا برای آنکه بخواهیم در فضای باز آشپزی کنیم، آلاچیق مناسب است؟
    سربسته بودن، امکان طراحی صندلی، امکان سیم کشی و … از مزایا آشپزی در آلاچیق است.
  3. چرا باربیکیو ذغالی برای آلاچیق مناسب است؟
    باربیکیو ذغالی به علت آنکه برای راه اندازیش نیاز به برق پریز برق و کپسول گاز نیست، مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =